Ebiznes, marketing internetowy, e-biznes
Marketing i zarządzanie w projektach internetowych

Koniec sprzedaży ebook’a “Hipnotyczny marketing”

Opublikowano dnia Tuesday, 21 February 2006 przez Łukasz Jarzembowski

Jak powiadomiała Aneta Styńska z wydawnictwa Złote Myśli, 28 lutego 2006 Wydawnictwo oficjalnie zaprzestaje sprzedaży ebook’a “Hipnotyczny marketing”…

Umiejętne zastosowanie psychologicznych mechanizmów działania człowieka to bardzo cenna umiejętność. Dzięki niej można lepiej funkcjonować w pracy, na uczelni, w związkach przyjacielskich i uczuciowych, wywierać pozytywny wpływ na otoczenie i osiągać wszystkie zamierzone cele.

Nie dziwi więc fakt, że firma Yanscron wycofuje ebook’a “Hipnotyczny marketing”, którego sprzedawała z wydawnictwem Złote Myśli za śmieszne pieniądze (37,70 PLN). Wiedza na temat NLP przedstawiana na podstawowym szkoleniu kosztuje ponad 30 razy więcej (1277 PLN)!

Ebook “Hipnotyczny marketing” to świetne narzędzie również dla managerów każdego szczebla, pracowników agencji reklamowych, copywriterów, designerów, obsługi sekretariatów, redakcji i wydawnictw, właścicieli firm, witryn i sklepów internetowych, osób zaintersowanych skutecznym wywieraniem wpływu na innych, nauczycieli, studentów oraz osób, które chcą być rozumiane przez innych.

Na stronie Złotych Myśli można jeszcze pobrać darmową wersję ebooka “Hipnotyczny marketing”.

Jeżeli spodobał Ci się ten wpis, proszę go
lub poleć przez inne serwisy społecznościowe: dodajdo    
Łukasz Jarzembowski Łukasz Jarzembowski, autor bloga - od 2006 roku łudzi się, że będzie bogaty... ;-) ale nadal ciężko nad tym pracuje. Programuje, bloguje, i pozycjonuje, tworząc i promując swoje e-biznes­y. kontakt
 

Wpisy podobne do "Koniec sprzedaży ebook’a “Hipnotyczny marketing”"

    No related posts

Skomentuj