Passiv inkomst är en myt
Är du också en motiverande bombarderas från alla håll om framgång, passiv inkomst , etc.? Rozprawmy med detta en gång för alla - passiva inkomster finns inte!
Passiva inkomster i Polen blivit mer populär. Google hittade mer än 25 000 webbsidor i ämnet. Naturligtvis de flesta metoder till ämnet hiperoptymistycznie - göra något, och senare fördel av dessa pengar. Enligt min mening, men ser saken inte så ljus.
Jag vågar att ifrågasätta ett sådant definition från Wikipedia, och att "passiv inkomst erhålls när den tidpunkt då arbetet utförs (åtgärder, åtgärder) ger kontinuerlig vinst." Bara för att bevisa det hela.
Passiv inkomst från banktillgodohavanden - finns inte
Anta att du vinner på lotteriet en miljon dollar och sätta dem på plats med en årlig ränta på 6% (en gång avrättades åtgärder). Så du får en månad 4050 zł "passiv" inkomst (60.000 / 12 minus skatt "strålar"). Antag att detta belopp är tillräcklig för dig och din familj att överleva, så ta inte något arbete och leva som en rentier.
Men snart visar det sig att inflationen är 5% och - om du kan räkna med - din investering i en förlust (efter avdrag för realräntorna, "Belka skatt" är i själva verket 4,86%). Dina utgifter ökar, kommer dina besparingar minska - på horisonten finns spöke konkurs.
Självklart har du på något sätt skydda mot detta, att söka nya investeringsmöjligheter, men det innebär att arbeta igen.
Automatiserad webbsidan
Den enda modell I-prov (jag har ställt in Auto Motor & Sport nyligen), men från tidigare erfarenheter bygger på en "vanlig" webbplatser, drar jag slutsatsen att denna modell inte heller kan få passiva inkomster i sin renaste form. Hur kunde en sådan tjänst skulle vara medlemmar? Om det skapas automatiskt, enligt författaren inte stödjer inte kommentera, inte ger något av sig själva - bara avskräcker användare och inte lockar annonsörer.
Inkomst från uthyrning egendom - det är passiva
Bortsett från frågan om att hitta "bra" fastigheter nu, i framtiden också väntar mycket arbete och kontroll över insamling av fordringar hyresgäster, reparationer, hitta nya hyresgäster etc. arbete så du gör upprepade gånger.
Utdelningar från aktier - svagt passiva
I "goda tider" i bolaget inte betalar utdelning (och i princip inte, som en aktieägare gynnas av ett ökat värdet av aktierna). I "dåliga tider" betala lite mer på ränta på bankmedel. Naturligtvis finns det undantag, men de tycker också att det tar tid och arbete (när du säljer aktier för att inte förlora).
Intäkter från upphovsrätt, licenser, patent - ganska passiva, men ...
Upphovsrätt ut egenskapen är true förrän 70 år efter hans död, men om du vill leva exempel på en låt (fungerar en gång gjort), behöver du en grupp människor för marknadsföring, och även då det brukade vara människor precis tröttnar på ... Dessutom är ett syfte upphovsrätt, licens, eller om patentet är giltigt produktens livscykel , och som en följd - den minskning och förlust av intresse för honom.
Andra exempel på ...
För varje exempel på passiva inkomster genom vilken jag tycker motargument att inkomst inte är passiv. Men skriver inte detta för att utmana det kloka i att arbetande människor över sina källor "passiv inkomst". Sådant arbete är meningsfullt. Men om arbetet kommer att ske endast en gång, glöm det och du kan räkna på lång sikt nytta av det - var försiktig att du inte räknas ![]()
Eftersom det är passiv, vad?
Eftersom det inte finns någon passiv inkomst, hur annars kalla intäkter som berättar er alla "aktieägare"? Som nämnts tidigare, inte rent passiva inkomster som inte existerar och i själva verket alltid måste se efter deras intressen. Frågan är bara hur mycket tid du ägnar dig det? Arbets-tiden är 40 timmar per vecka. Om dina intressen tillbringar mycket mindre - du kan tala om en "rentier" ![]()
Med de flesta intressen som är förknippade med "passiv inkomst" är en helt annan - särskilt i början. De kräver ett enormt engagemang till förvärvet av kunskap, övervinna svårigheterna i början, fel vindavdriften etc. och i början av den stora inkomster du bara kan drömma ...
Jag föreslår "passiv inkomst" inkomst kallas "odłożonym i tid" eller "distribueras i tid." Och vad tid att tänka på? Diskretion: produktiva (t.ex. "timmen av mitt arbete är värt X ZL") eller fullständigt ("Y-tjäna zł / h, även när jag sover")
Taggar: investeringar , motivation , ekonomiskt oberoende , passiv inkomst , ekonomisk frihet
Luke Jarzembowski, författare av bloggen - sedan 2006 under illusionen att det kommer att bli rik ... ;-) Men fortfarande arbetar hårt med detta. Program och blogga och positioner , skapa och främja deras e-företag . 
Inlägg som liknar "Passiva inkomster är en myt"
- Inga relaterade inlägg





















den 13 augusti 2008 kl 01:31
Jag är en mycket likartad uppfattning. Ingen arbetar inga kakor. Det är absurt sätt att online-verksamhet som gås som lägger guldägg. För att uppnå något som du måste hela tiden hålla dig uppdaterad och titta verksamhet, och det fungerar inte ännu lättare än en heltid. Faktiskt, att inrätta en permanent källa till passiv inkomst du kommer att behöva investera stora pengar, och det är inte tillgängligt för vanliga människor, oavsett hur "positivt" tänkande.
den 9 november 2008 kl 10:31
du har alldeles rätt, men noterar också att du inte behöver utföra arbetet. Tänk att en del av din passiva inkomst du ge till någon i utbyte mot att han vaktar hela varvet?
Det enda som begränsar oss i våra liv är vår fantasi, är det upp till dig hur mycket du låter det gå
Jag hälsar
den 9 december, 2008 at 09:05
@ Nyårsafton: Du kan anlita någon som kan vakta gården, men observera att% av vinsten det lättare att anställa en amatör än professionell. Professionell förväntar stabilt och inte en liten lön - han är professionell. Om därför från "passiv inkomst" dra lön för en pro - jag undrar om dlaej kommer du att få en så lönsam affär. Dessutom även personal måste kontrollera - som man kan tro, varför förutom styrelsen i styrelser offentliga företag?
den 9 december, 2008 at 09:12
@ Darius: "Egentligen, att upprätta en permanent källa av passiv inkomst du kommer att behöva investera stora pengar" - det jag håller inte med, eftersom även en massa pengar att investera dessa intäkter inte kommer att vara "rent passiv".
Med ebiznesowego bakgård - se O2.pl - de har investerat stora pengar i verksamheten, och på något sätt fortfarande fungerar ...
Golden Tankar från järnvägen inte satsa stora pengar (först senare köpte investerare), och från vad jag ser också i detta fall - ingen av ägarna inte anses som "rentier".
den 25 februari 2009 kl 18:05
[...] Resultat från din blogg kan inte anses i kategorin passiva inkomster och vid ett tillfälle helt stoppa blogga. Du kan dock - tack vare konstant, [...]
den 9 april 2009 kl 16:36
Välkommen.
Jag måste erkänna en mycket intressant artikel, men kort. Jag gillade att med viss rozwiewaz adopterad från "American Dreams".
Men glömde ytterligare en form av att bygga passiva inkomster, det vill säga byggandet av systemet. Jag tänker inte bara de MLM företag som Amway la eller Avon, men också systemet i den meningen att min-max, eller du når minimum av arbete stigande inkomster.
Denna idé bygger delvis på principen om driften av de ovan nämnda företagen. Nämligen det finns en viktig produkt eller tjänst, och främja den, sedan räkna ut en nivå av kunskap om försäljning och marknadsföring av den tjänst / produkt, och sedan använder lekmän att lära dem samma eller överföring av kunskap så stora att de kunna marknadsföra och sälja u / PA öppna egna filialer i andra städer.
Sammanfattningsvis är detta ett system som bygger på åtgärder zasadzach MLM-företag, men också akwizytorskich och min.-max.
Yours.
PS. Om du önskar att skapa längre sikt dyskusjii bjuder: waldemar.mroczek @ gazeta.pl
den 19 april 2009 kl 19:20
Naturligtvis är detta inte en myt.
Till exempel:
Hemsida - 100 sidor - värdefullt innehåll som människor kommer att vara att länka - Positionering - låg konkurrens - några månader och vi har en position i Google -> med lite tur fortsatta bristen på konkurrens och vi har våra få dollar om dagen från AdSense.
Nämn inte partnerskapsprogram, som du kan tjäna ännu mer.
Villkoret ska vara uppfyllt -> låg konkurrens, och jag tjänar under årens lopp, utan att titta åt sidan.
den 20 april 2009 kl 21:30
@ Jacek K.: Om denna "passiva" inkomster har kommit i två år (låt oss anta att efter denna tid kommer att vara konkurrenskraftiga eller lägre kommer att "slut" - det händer), kan du enkelt beräkna hur mycket inkomst du ta den här tjänsten och hur mycket tid offras i dess skapelse, och därför kan du räkna ut din timtaxa t.ex. (zł / mantimme) och mätaren är IMHO en mycket lämpligare sätt att uttrycka inkomst än begreppet "passivitet".
Även när jag var jätteglad över begreppet "passiv inkomst". Men om du får lite erfarenhet och ta deras inkomster för "passiv", kommer du att se att denna formulering är bara en täckmantel för ganska tung, men fascinerande - arbete
den 8 maj 2009 kl 09:55
Lite inte riktigt så.
Det faktum att webbsidor och e-sidorna av vinster inte kommer att vara "för evigt", men när det kommer till investeringar och utdelning rentier - du har fel.
Först av allt - ingen köper in sig i "paketet Utdelning" bara ett företag - du köper hela portföljen. Sedan betalar även som 50% av företagen som inte utdelning och resten av hennes gräns - och så din vinst är att "hålla" - det är rent passiv.
Två - om du redan har nämnt en investering på 6%, och inflationen är 5% och 1% så att du har en passiv inkomst! Det faktum att du inte har tillräckligt med livet har ingen mening här - 1% av poolen kommer att ha ulokowanej ändå.
Söker lång sikt - inflationen hoppar från 3-6% och 6% sker de facto tjäna mer.
den 13 maj 2009 kl 12:26
Det enklaste och ganska automatiskt investeringar i parkeringsgarage (högsta möjliga avkastning på fastigheter ofta under 10 år).
I tider av mobiltelefon, överför e-post och tråd inga problem genom att ha en flotta som XX eller garage parkeringsplatser att generera passiva inkomster som kräver 1 timmes arbete då och då.
När det gäller gäldenärens inkassobolaget, även slott Ming som du behöver.
den 16 september 2009 kl 14:41
Hallå
"Passiv inkomst är en myt", hela den här argumentet är nonsens. Det låter som en önskan att ringa publiken och du skulle hitta den här bloggen och orsaka diskussion här om de uppenbara frågorna.
Du kan lika gärna skriva att "solen kretsar kring jorden."
Om jag köper en kikare för 100 zł och be henne att skicka meddelanden. Turister kommer titta igenom det för en avgift vid återlämnandet av det investerade beloppet, från denna punkt kommer att vara passiva inkomster eller inte?
Jag gav här den enklaste modellen av passiva inkomster.
den 16 september 2009 kl 15:26
@ Ethos, och om en vecka efter installation på posten att någon kommer att stjäla en kikare, zniczczy eller sätta bredvid en annan kikare och inkomster inte överstiger 100 zł vad blir det?
Misslyckades investeringar.
Och i dessa kategorier måste överväga allt som är relaterat till denna pompöst kallas "passiv inkomst".
Och jag skrev det här inlägget inte bara att öka din blogg publik, men för att utbilda människor blint Kiyosakiego blick på böckerna och liknande - för varje källa "passiv" inkomst, du behöver lite kontinuerlig drift - att behålla den.
Jag vet detta av egen erfarenhet, så om du har någon annan erfarenhet (inte tror) - dela dem: P
den 6 april 2010 kl 16:11
[...] Som visar att du kan tjäna i Polen på partnerskapsprogram och i en relativt kort tid (jag räknar ca 3-4 månader) för att skapa en källa som passiva inkomster. [...]
den 30 april 2010 kl 21:36
När jag gjorde ett möte med en vän i empik och precis när han gick på en hylla med guider amerikanska författare (jag läste dem i ditt liv men också många böcker jag läste en hel del icke-vinstdrivande, nisch sådana enkla men fulländade människor som Namkhai Norbu).
Jag gick till en vän, och plötsligt slog det mig vad jag sa till honom: "Låt böckerna, var och en av dessa författare skrev det bara för att den räknar med att pengarna. Om de inte får det till racket var tom. Läs böckerna hos dem som skriver för folket och inte för pengar. "
Senor kyiosaki förmodligen i Polen, vad få människor känner till hela historien gjorde upp sitt liv. Guld och andra metoder som trollformler som ja Maria funktion i 50% av fallen exakt samma arbete på ett effektivt sätt givna placebopatienterna. Vad är slutsatsen? tänker på samma metod som du tror att det kommer att fungera för dig, behöver du inte prata om det, använder det flitigt, eller ändra i enlighet med resultaten. Men denna metod är inte på något sätt någon säger att eftersom det inte ett recept, utan recept vad som inte är det enda konsten att veta mig själv som en tänkande varelser levande och varierande. Förstå dig själv, lita på dig själv, utför en.
den 14 maj 2010 kl 21:00
Hehe Jag skrattar när jag läser. Den typiska offret vill jag mer av sådant tänkande och rikedom kommer att ses enbart på film
den 2 juli 2010 kl 14:49
[...] Människor från branschens leverantörer behandlas som en dröm (speciellt - drömmen om rikedom, ekonomisk frihet, etc.). Även MLMowe produkter i de flesta fall är inte värda priset. Jag sa [...]
den 6 juli 2010 kl 19:13
Passiv inkomst är ett relativt begrepp. Åtminstone tror jag det. Alla kommer att behandla det annorlunda. Först av allt, vet en person som inte vad jag ska ta och hur det kan skapa intäkter är dömt att misslyckas. Vi måste utgå från kunskap, så böcker som är en källa till kunskap (åtminstone jag vinna kunskap). Senare praxis och är inte längre så stor. Den första stapplande, men de som framhärda att uppnå vad de vill. Jag personligen använder tre passiva inkomster, nämligen:
- Webbplatser
- Network Marketing
- Lån (20% per år)
Med tiden vill jag också lära sig att investera i både fastigheter och i täppan. Men här behöver du lite mer kapital. Jag har många idéer och jag är en ung man 21 år i 30 års ålder inte vill arbeta, så nu har jag tillbringar i framtiden att kunna skryta med en hög passiv inkomst.
Naturligtvis inte så att om vi är passiva inkomster inte har något att göra. Leva upp till oss att vara uttråkad om vi inte hade något att göra
den 22 juli 2010 kl 11:15
Denna artikel. Denna pessimistiska strategi. Jag kan se hur lite kunskap är vad han skrev, liksom andra läsare. Inte undra på att Polen är långt efter i detta avseende. Först av allt passiva inkomster som du inte vet någonting. Zripostuje kort äger jag ett företag, och jag behöver inte titta på det från proffs som jag betalar. Specialister arbetar och jag är i Jamaica, mitt ansvar är på specialister. Narobili För mig skadan inte är möjligt att det som motiverar dem en bonus. Så att företaget män vet ingenting. Passiv inkomst är inte en myt. Du måste kolegować med människor som verkligen lever och tar exempel från dem. Hälsningar, hoppas jag mer läsning i ämnet och praktik.
den 22 juli 2010 kl 12:02
Det främsta syftet med passiva inkomster är framför allt en "person" som älskar att göra det. Vi kan inte ha det "stinkande lata" cwaniaczkuje. Jag gillade programmet, som en gång sprang Najsztub-intervju han gjorde med Ryszard Krauze, längst ner på disken kunde se zlotyn faller in Krauze konto vid den tiden. Krauze sittande, talar med Najsztub på den tiden från vad jag sådde på kontot hela tiden för att driva den genomsnittliga PLN 1000 per minut, så att inte tala om vad du sätter leniu och kommer att ha passiva inkomster. Passiv inkomst är en bra definition, som man sår så du skörda. Och det är inte en myt. Främst eftersom den grad att när han sitter och dricker coca cola på terrassen, är kontot används. Bill Gates lämnade bolaget har ett helt team av specialister, och företaget fortsätter att öka, och Bill tog upp filantropi och företag inte längre sitter. Det behöver inte, kommer att samla in royalties långa och lång.
den 3 augusti 2010 kl 22:07
Vackra argument om passiva inkomster. Jag ville fråga om któas för de människor som skrev här var en ledare i mlm'mie Säg mig något. Najczęjściej på dessa ämnen är folk som säger att inte har en fullständig bild av vad de säger. Psywny inkomsten är sådan inkomst som du får utan att ha ett vanligt jobb eller daglig närvaro i företaget. Inte angett i vår totala brist på engagemang. Men till exempel om du har byggnader som från tid till annan kräver reparation, om reparationskostnaden är fortfarande lägre än summan av influenser är det fortfarande en passiv inkomst. Om inte - du gjorde en dålig affär ;-)
den 17 augusti 2010 kl 14:00
Jag anser att passiva inkomster är en myt överallt där du behöver arbeta för att nå framgång men det finns företag som inte kräver mycket pracy.Takim är sådan http://depth.com.pl/?ID=915 investerade lite pengar där, eftersom endast 17 zł och sedan drar upp till 3 personer i sin tur nästa och så på djupet du kan ha en femtedel av 4131 zł insättningar donationer från andra deltagare som under hösten när vi kommer in. Och om du råkar ha vissa människor kan gå om du vill två steg, och det gör så mycket som en månad i donationer folk ofta förväxlar den med ett pyramidspel men det är inte allt han skriver om lagligheten av programmet är i linje med polsk lag, fick jag själv redan din första insättning så att pengarna tar vanliga människor och inte Skaparen som en del människor tror att jag är inte förvånad eftersom jag Jag tänkte så i Polen är det svårt för människor att tro på saker som är förmodligen därför en hel del scammers men då du alltid kan kontrollera det är gratis är det min GG som någon har frågor eller skype martinno 5.074.529-24
den 13 september 2010 kl 17:22
Hehe!
Denna text fick mig att skratta. I början skriver du att det finns passiva inkomster, då är det inte inkomst till slutet av den passiva, och i slutändan att om du inte arbetar mer än 40 timmar i veckan, kan du säkert säga att det är en hyresgäst heheh.
Jag tror att alltför känslomässigt podeszłeś till ämnet. Du har rätt, det finns inga pengar för opierdalanie
Och ingen person som vill veta om det passivt. Dessutom, ingen självrespekt investeraren själv, yttrade han aldrig sådana åsikter som köper ett hus, ta hand om hyresgästerna och allt det där, så om du tror att jag inte förvånad över att dina negativa attityd
. Men jag är inte säker på om du är en tonåring eller en student som ger gyllene råd och öka medvetenheten tiotals om inte hundratusentals polacker att det finns passiva inkomster? Om den stora charówa är att hitta hyresgäster för dig (meddelande på nätet) och logi av samtalet, sedan samma sak med nästa person att det du skriver här alls, är Rob du inte och lata 
Det är synd att de inte vem som kan hålla med dig och tror på vad du skriver.
Pozdro skål.
Den Barex
den 23 september 2010 kl 11:08
Jag kommer att vara kort, istället för att knulla börja göra något. :) Lycka
den 22 december 2010 kl 03:15
Jag gillade det här inlägget. Det är en "hink med kallt vatten" till dem som tror att, som poczytają för passiv inkomst, som redan på väg till det.
Den extrainkomst du arbetar hårt och då inte bara titta på utan också har en bit ut.
Förmodligen kommer inte att göra ett misstag när jag skriver det på bloggen i Polen kan vara inom några månader till 2 år för att börja tjäna en hel del för att kunna hantera med bara blogga.
den 27 december 2010 kl 19:31
Passiva inkomster finns inte? För dem zaliczyłbym MFA sajter, men med tanke på att du måste spendera tid i 15 min. att förlänga domänen av servern och den är också inte. Det finns ingen perpetuum, men de projekt är intill dem.
den 9 maj 2011 År 00:30
Luke Jarzembowski - bravo!
Bara vad jag läst och jag måste ställa en fråga:
Varför alla som prisar passiva inkomster så att de fungerar?
De skapade något som förtjänas, tjäna pengar, och förmodligen kommer att fortsätta att tjäna och ... skapa något som har att tjäna.
Denna ursprungliga investeringen inte redan har betalats ut, va?
Men nej, de är mer och mer.
Nätet är en kille som skryter med att han tjänade under 7 dagar 20 000 guld, men bara en begränsad idiot kommer att falla för det.
Dag "0" - har en noll-dagen "7" är 20.000 - mer ściemy inte ses.
den 19 februari 2011 År kl 18:53
Jag förstår inte skaparen av denna bloga.Podważasz skilsmässa rätt idé av passiv inkomst på grundval av framtida händelser som kan anpassas till alla de sätt zarabiania.Przypuśćmy som du arbetar på jobbet och någon du plötsligt sakta ner, eller plötsligt bidrog meteor länder, och är inte hundra kryzys.Nigdy procents chans att powodzenie.Pasywny inkomst är realistiskt och är det bästa alternativet av allt, eftersom du kan ta en paus i bevakningsverksamhet och ta exemplet i Honolulu för ett par månader, naturligtvis, om du är allt väl zorganizowane.Jest en sak till passiva inkomster det måste vara säkert att diversifiera, då är det säkrare än vad praca.Jeszcze om passiv inkomst är mycket arbete, men arbeta smart och öppen för framtiden.
den 28 mars 2011 År kl 17:34
Max, bra kommentar, 100% håller med dig!
den 14 juni 2011 År kl 12:39
Det är känt att så i vårt land Kijosakiego svaga kontroll ...
Det finns ingen inkomst, som fungerar som en evighetsmaskin maskin, men det finns möjligheter att tjäna pengar på internet inte obetydlig under lång tid utan att göra nästan ingenting.
För att inte bli grundlösa, föreslår jag ett intresse i detta ämne: http://tnij.org/l73o
Sin kunskap är ovärderlig och verkligen tjänat mycket på det.
den 26 juni 2011 År kl 13:38
Så vad gör du här sans reklam annons? ironi
den 30 juli 2011 år på 11:40
Efter allt du behöver göra allt du kan beställa en annan person och hennes betala för det även fungerar på insamling av uppgifter och kontroll av hyresgäster, reparationer, hitta nya hyresgäster, etc. arbete så du gör upprepade gånger.
Du kan betala och det är allt du kan få någon och låta dem göra det för vår räkning
den 30 juli 2011 år på 11:50
Automatiserad hemsida.
Attrahera nya kunder och hålla en sådan webbplats och du är där kan du få något arbete.
Arbetet kan ha ett sådant företag och låt dem för oss alla göra vad vi vill och vi har en stark passiva inkomster.
Det är bara så att intäkterna från e-business måste vara tillräckligt stor för att betala för arbetet med hans administration, och ändå var för oss vinst och denna vinst kommer att vara mycket passiv.
Personer som förvaltar det vara ett proffs för att inte ha varit alltför mycket kontroll och gräl med dem
den 9 augusti, 2011 år, på 9:55
Författare är lite onödigt spännande. Ingen avsikt att inte behandla en sådan inkomst som en källa till oändliga vinster. Den som vill ha en passiv inkomst innebär att utföra en del arbete.
Wypowiezią Jag håller med Paul - en välorganiserad passiv inkomst är säkrare än en heltidsarbete. Och roligt. Jag föredrar att jobba 20 timmar i veckan från någonstans i världen och i alla tider, än tortyren 8h/dzień augusti från klockan 8.
Jag har passiva inkomster från praktiken. Utveckla den i flera månader. För nu gå på denna något 500-800PLN/miesiąc. Få, men att spendera bara en 1h/tydzień.
Naturligtvis början är mycket arbetsintensiva.
30 augusti 2011 år på 16:18
Passiva inkomster finns, och det bästa stället att lägga märke till Internet. Skaparen av mycket populära webbplatser (t.ex. allegro, nk), idag är det osannolikt att pracować.Ich passiva inkomster överskridit sina kostnader, så nu de har råd att anställa människor som kommer att göra något för dem.
Om du redan har kört av ren njutning och kan inte jämföra detta arbete med arbete ca 80% av befolkningen.
Vissa tror att resultatet i några dagar är omöjligt.
Tja, är det svårt att uppnå, men möjligt.
Den utbildning jag har hört historier om en tysk offentliggjorts i tidningen där någon postade informationen för ett varumärke som säljer ett sätt att bli rik.
Han försäkrade att det är ett säkert och lagligt sätt.
På denna sida svarade några tusen personer och var och en av dem skickade ett varumärke. Efter några dagar i samma tidning
den här mannen har gjort en annons, "Om du vill bli rik för att göra
lika väl som jag gjorde. " Ljug inte för någon, sålde effektivt.
den 8 oktober 2011 år på 23:04
Kärlek, hälsa, självförverkligande - var en av dem drömmar. Pengar är inte allt, men i modern tid utan dem är det svårt att uppnå något.
Vid utförandet av sina planer störa krisen, arbetslöshet, låga löner för deltidsarbete, problem i pensionssystemet, lättja av politikerna. Sorgligt men sant.
Inför denna verklighet, det är ett företag som kan skryta med tillväxt under många år.
Du har fri vilja och att välja vad som passar dig bäst. Du kan spela på lotteri och väntat hela mitt liv för en eventuell seger. Du kan arbeta i tid, live på kredit. Du kan öppna en traditionell verksamhet. Alla är arkitekten av ditt öde.
Välbefinnande, hälsa, förvärvsarbete och utvecklingsmöjligheter. Att de poster att följa med dig varje dag.
Tycker du får upp på morgonen nästa dag, eller kanske du undrar: vid denna tid dåligt händer?
Det ger dig möjlighet att tjäna anständigt pengar med minimal egna pengar.
Jag föreslår att du inte bara ett sätt att leva och tjäna pengar, men ekonomisk frihet. Jag erbjuder dig systemet och stabil inkomst. Säkerhet och komfort, i ett senare skede, passiva inkomster.
Olika tankar kretsar i ditt sinne. Om huruvida den här mannen? Vad menar du?
Marknadsföring lika möjligheter
Jag inbjuder dig till verksamheten, där:
känner folk som tycker som du
du är fri att kombinera arbete, utbildning, fritidsintressen, familjeliv med utvecklingen av denna verksamhet
få ett beprövat system, du bara agera skapar du inte något nytt
Modell bygga företag, för mig, är enkelt, men det är först när det fungerar. För att göra det bra, att lyckas behöver du kunskaper och färdigheter. I och mer än 2.000 människor att dela sina kunskaper och erfarenheter avslutade diskussionsforum, utbildning. Viktigast mitt stöd som Certified Coach och Certified Business Coach.
Vad händer nu? ACT! Slöseri med tid, är detta den bästa tiden att börja.
Registrera dig för ett online-presentation: http://maciejkozubik.pl/prezentacja/
Hälsningar
Maciej Kozubik
den 27 December 2011 år 18:59
Små partier som har 10 sidor med full automatisering kan tjäna pengar. Placerad på mindre populära nyckelord webbplats genererar intäkter genom reklam eller rekommendera produkter från andra företag.
Det finns andra sätt som en gång skrivit en bok som säljer, även efter 10 eller 50 år. Exempel?
Dale Carnegie: Hur du vinner vänner och övertyga människor.
den 30 December 2011 år 13:53
Myten om "passiv" inkomst kommer snart att möta Peter Michalak gratis utbildning ", automatisering av affärsprocesser": http://automatyzacja-biznesu.miastoszkolen.pl/ # p2s2
Jag inbjuder alla skeptiker och anhängare av begreppet
den 6 januari 2012 kl 23:53
Men men
MLM som en ledare jag säkert kan säga att den passiva inkomst (och ganska passiv, det vill säga gör något en gång och nu) där! Dessutom mitt MLM är nästan en evighetsmaskin maskin, dessutom har jag inte något att sälja eller ens testat. bor inte att dö
hela argumentet kan rullas undan ... och gömma sig bland sagor 

hälsar en riktig rentierer som arbetar på sin