Koniec sprzedaży ebook’a “Hipnotyczny marketing”
Jak powiadomiała Aneta Styńska z wydawnictwa Złote Myśli, 28 lutego 2006 Wydawnictwo oficjalnie zaprzestaje sprzedaży ebook’a “Hipnotyczny marketing”…
Umiejętne zastosowanie psychologicznych mechanizmów działania człowieka to bardzo cenna umiejętność. Dzięki niej można lepiej funkcjonować w pracy, na uczelni, w związkach przyjacielskich i uczuciowych, wywierać pozytywny wpływ na otoczenie i osiągać wszystkie zamierzone cele.
Nie dziwi więc fakt, że firma Yanscron wycofuje ebook’a “Hipnotyczny marketing”, którego sprzedawała z wydawnictwem Złote Myśli za śmieszne pieniądze (37,70 PLN). Wiedza na temat NLP przedstawiana na podstawowym szkoleniu kosztuje ponad 30 razy więcej (1277 PLN)!
Ebook “Hipnotyczny marketing” to świetne narzędzie również dla managerów każdego szczebla, pracowników agencji reklamowych, copywriterów, designerów, obsługi sekretariatów, redakcji i wydawnictw, właścicieli firm, witryn i sklepów internetowych, osób zaintersowanych skutecznym wywieraniem wpływu na innych, nauczycieli, studentów oraz osób, które chcą być rozumiane przez innych.
Na stronie Złotych Myśli można jeszcze pobrać darmową wersję ebooka “Hipnotyczny marketing”.
Wpisy podobne do "Koniec sprzedaży ebook’a “Hipnotyczny marketing”"
- No related posts